Angry

Det vart tyvärr ingen stan med julia, jag behöver plugga som satan med både no och svenska och jag behöver dessutom städa lite granna.

Jag läste precis på aftonbladet att dem inte vet säkert om Anders Eklund (den 42:åriga mannen) döms till fängelse eller rättspsykiatrisk vård. MEN HALLÅ! Själv tycker jag inte ens att den där sjuka gubben ska ha fängelse, nej verkligen inte. De borde döda honom, direkt. Två skott i skallen. Poff bang, klart.

ÅHH. Jag har fått sådant stort hat mot sådana som misshandlar och mördar oskyldiga folk, specillt små barn! Jag har självklart alltid hatat sånna sjuka männsikor, men sen jag börjat läsa "Gömda" så skulle jag göra allt för att bara få bort dem ur denna värld. Varför ska dom få leva? Dom är inte ens i närheten av att vara värda ett liv.

Men jag kan ju ialf säga EN positiv sak i detta arga inägg- jag sitter och festar lite för mig själv medans jag försöker plugga -med en chokladbeskvi som blev kvar från gårdagen och Fanta Exotic. Mumsfilibba.

Puss. / Cecilia!

Kommentarer
Postat av: sush

jag håller med dig persilja, POFF bara och borta från en jord som han inte är värd att gå på :)

2008-04-15 @ 14:20:07
URL: http://tjofflamoj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0