Elsa Beskow

image37

Hallå Hallå. Jag ligger långt efter, så väldigt långt efter med min bilduppgift. Och så kom jag på för en liten stund sen att jag kunde hitta en bild på internet som jag kunde göra om, så jag sökte på Elsa Beskow och hittade denna bild. Ganska enkel, ganska söt och ganska perfekt för mig. Så nu har jag släppt No-skiten och svenskan och lägger all min energi på det här. Inte så bra.. Men ändå bra på något vis!

Justde! Jag glömde att säga det förut, men jag har äntligen fått hem min She's The Man film! Den ska jag titta på ikväll, jag har dock sett den ett hundratals gånger med min käre vän amelie som jag delar denna blogg med. Hö-hö.  Nu ska jag fortsätta ödlsa min tid på Elsa Beskow-bilden!

xoxoxoxxoxoo

Kommentarer
Postat av: ami

oh, jag vill se den med dig :/
men jag ska se på honey ikväll hade jag tänkt :)

2008-04-15 @ 16:18:23
URL: http://amicec.blogg.se
Postat av: Cecilia

ami: haha okej. Vi får se på den någon annan dag! älskar dig hjärtat

2008-04-15 @ 17:03:43
URL: http://amicec.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0