en solig söndag

Idag har jag ingenting planerat, hade tänkt åka till friskis och gå på ett yoga-pass med mina vänner men jag har jätteont i hela min kropp, -träningsvärk. Det måste nog vara från i fredags. Så jag tror inte det är så bra/roligt att gå på yoga då, om jag bara nuddar min arm i något t ex. gör det ont, (jag är lixom öm) och när jag hostar & skrattar gör det skitont i magen. Men får se, det passet är ju ändå halv 8 ikväll! Nu skiner solen, och jag älskar det! Tänkte gå ut nu och sätta mig och sola lite. Märkte dock att det var ganska svalt utomhus, men i solen är det faktiskt ganska varmt. Ska börja läsa min andra bok till svenska steg 24 nu, valde "Allt för min syster". Så nu drar jag med mig boken och ipoden ut en stund.

image74


Hej så länge! /C

Ps. GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN HJÄRTAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0