Friday

Fredag. Riktigt skönt! Min dag har bestått mest av träning. Dagen började med idrott i skolan, som var (förvånatsvärt) riktigt jobbig och ansträngande. Efter det va det pannkakor som käk, mums! Det blev inget plugg, (som vanligt på fredagar) man hinner aldrig sätta igång. Men men, efter skolan åkte julia och jag hem till henne och åt kladdkaka. Hahah. Vi tog sedan bussen till friskis, för att träna av oss kladdkakan. Okej, inte riktigt, men så kan man ju också se det! ;) Där träffade vi även Susanna, och vi gick på 4-5 passet. Efter det trallade jag iväg i det fina vädret mot centrum. Gick och kika lite på hm innan min buss gick. När jag kom hem duschade jag, och nu ska elli och jag äta pizza! Det är ff här idag, så vi har ordnat värsta myskvällen med allt från godis till ben & jerry's! Vi har även 3 filmer (The notebook, Marie Antoinette & She's the man) att kolla på+ talang 2008. Inte dåligt.

En ny Solo tidning hade trillat ner i min brevlåda idag också, och då skiner man ju upp som vanligt!
image49

Nu vill Elli att jag ska fotta hennes 'dagens outfis', -utomhus. Vädret är ju tipptopp så det är väl lika bra att passa på att njuta av det, så det ska jag göra nu! /CECILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0