godmorgon världen!

jag kan ju börja med att berätte hur min dag har sett ut, för jag lovar jag har aldrig haft roligare!
jag har legat i min säng och kollat på film hela dagen som jag gjort i tre dagar nu, jag har kollat på alla filmer och lär få se om alla igen. Jag är så jävla rastlös men jag har ingen ork att göra något, och det irriterar mig för jag skulle vara med alice och kalle idag men jag är sjuk och nu kan jag inte det fuck fuck fuck, jag vill verkligen!
den här jävla sjukdomen kan ta sig! okej nej nu ska vi inte vara sån men nu har jag varit sjuk i en vecka och det är så sjukt jobbigt :(

hoppas verkligen vi kan gå på bio imorgon cicci men det ser inte så ljust ut men man kan ju alltid hoppas;)

A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0