GRATTIS NIKLAS

Idag fyller min storebror hela 19 år. Snart 20, shiiiett! Grattis till dig!

Annars har den här dagen varit jättebra, vaknade pigg som en lärka och gick upp och sjöng för niklas, han fick bla. en riktigt häftig mobil och av mig fick han en tröja. Om cirka en timma kommer min morbror och moster hit för att fira nicke lite också, det ser jag framemot för då blir det ju tåååårta! En annan suverän grej är att jag är ledig imorgon, lyxigt. Skönt. Underbart. Gud va jag ska sova!

Dagens Outfit:
image27
Jag har på mig en vit 'blus' från gina tricot, och jeans från miss sixty. Armbandet är från Hm!

Nu tänkte jag ut i det (otroligt) fina vädret och ge min kanin mat, Skriver senare! / Cicci.

Ps. VART ÄR DU AMI?

Kommentarer
Postat av: ottie

tjuuuusigt :)
Mata kaninen, den blir säkert lycklig då!

2008-04-14 @ 19:55:10
URL: http://rekis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0