Jag = Konstnär!

Har nästan precis kommit ut ur duschen. Jag har faktiskt hållit på och fixat och målat med min teckning ett tag nu. När jag skrev det inlägget vid 3 gjorde jag en skiss, sedan väntade jag på att mamma skulle komma hem vid 7, så att hon kunde hjäpa mig. Och det gjorde hon, hon gav mig massvis med smarta tips, och nu är den skeetasnygg. Håller på att måla den just nu, ganska roligt faktiskt. Brukar annars hata bild, eftersom att jag alltid blir arg för att ingenting går, men det är exakt som med matte- fattar jag/ eller kan jag, blir det sköjj! Väl om det. Om sisåär en timma ska jag nog börja dra mig mot sängen, tänkte bli klar (eller ialf nästan) med bilden först. Sedan ska jag läsa några kapitell ur Gömda. /C

Här är ett av mina konstverk jag kladdat ner under dagen! Hahah!


Kommentarer
Postat av: Julia

Är det din bilduppgift eller varför skulle du måla den? ^^

2008-04-16 @ 14:39:34
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0