meningslöst

Hemma nu. Lånade massor av böcker, så nu kan jag välja vilken jag ska läsa på steg 24. Det är bra, tycker jag.  Om någon är intresserad, t ex. om det finns en liten läslus där ute, så kan jag ju berätta vilka böcker; Djävulen bär prada, killar & tjejer, Sophie kinsella, misstag i massor och allt för min syster. Hyrde även tre filmer till imorgon: Dagboken, Crazy in love och marie antonette. Vi köpte också godis i stora lass, ben & jerrys, läsk och annat gott. Så imorgon blir det tjockning på av högsta grad! :)

Jag såg också ett par jättesöta ballerinaskor från Belle som jag nästan bara måste ha!
Nu luktar det mat. /Cecilia

Kommentarer
Postat av: Frida,

Svar; Klolen kommer från Vila men jag har vikt in den för den är för lång egentligen. :)

2008-04-17 @ 20:27:01
URL: http://frudling.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0