My Week

Alltså jag kan inte låt bli att tjata, men vädret är ju bara för underbart! I love it. Egentligen borde jag plugga här & nu, men jag har ingen ork (ovanligt)- jag gör det ikväll.. Annars sitter jag och smuttar lite på cider. Försöker få med ellinorskan ut så att vi kan gå ut med våra grannars vovvar. DET KALLAR JAG SOMMAR. Jag har gått ut med deras hundar, varje dag, varje sommar, så länge jag kan minnas. Och det tänker jag fan inte ändra på.

Jag drar till Grekland om lite mindre än 7 veckor. Herremingud vad jag längtar!
Föresten, jag som har så tråkigt kan berätta för er om min vecka;

Måndag; Städa, sola & plugga.
Tisdag; Plugga bild...
Onsdag: Innebandyträning.
Torsdag: Moppegrej med ami, eventuellt träning på friskis (NÅGON???)
Fredag: Fika med bästis julle, sedan film & ben & jerry's och sleepover.
Lördag: Shopping med kusiner (?)
Söndag: Träning på friskis

Intressant? Javisst!

Dagens Bild;

image93

CIAAAAAAAAO /C

PS, Såg att ami har fått virus, inte så roligt.. Får väl försöka, såg bra som möjligt sköta bloggen ensam under den tiden! :(


Kommentarer
Postat av: aida

tränar också innebandy och på friskis :) något gemensamt :p
trevlig kväll !

2008-04-26 @ 19:11:06
URL: http://aidaah.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0