No- Trött & Dagens Outfit

Idag har min dag bestått av NO NO NO NO och åter NO. Gud. Jag är så fruktansvärt trött på allt som har med elektricitet att göra. Saken blir ju knappast bättre när man tänker på att det är Prov imorgon. Jag. kommer. loosa. Idag hade jag egentligen innebandy träning, men jag har väldigt ont i halsen, så det vart inget för mig...

Eftersom att mitt internet inte funkade när jag kom hem kunde jag inte plugga, så då åkte jag med mamma till bauhouse och köpte lite krokar till mitt rum. Inget mer med det. För en halvtimma sedan kom jag hem och har kolla runt i några bloggar sen dess. Jag vet att jag borde sitta här och råplugga fucking no. Men nej. det går inte, jag är alldeles för hungrig, trött och allmänt trött på no.

Här kommer dagens enkla, slappa outfit.
image41

Nej nu ska jag lägga mig i min käresta vän sängen och läsa igenom min Fysik bok, från början till slut minst 4 ggr. Jag slår vad om att jag kommer somna. Vad tror ni? /Cecilia


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Haha okej!

2008-04-16 @ 18:48:21
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0