På Väg Hem Till Mig;

Godmorgon bloggen! Idag blev jag väckt av mamma vid 11 tror jag, jag har ätit frukost och nu sitter jag här. Planerna idag är plugga & städa, så kul. nooot. Tänkte bara lägga ut allt jag beställde från internet igår.. Jag vet att jag har gjort ett liknande inlägg förut, där det va vad jag skulle beställa, men det är lite ändringar, so here we go again;

La Redoute:
   
  


Ellos:
 -    


Halens:

Ifall någon därute undrar varför jag tog den svarta klänningen, istället för den vita, så var den vita slut...


Jag kan slå vad om att jag har glömt att lägga in något som jag beställde, här nu.. Men men, när det kommer hem så visar jag alltihop. / cec

Kommentarer
Postat av: Beaa

ååh så fina kläder du har beställt ! ÄLSKAR bikinin!

ha en bra dag, kram

2008-04-27 @ 15:53:41
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0