pluggis + glad!

Hej solsken!
Just nu så sitter jag och pluggar och försöker att få in hur en elmotor och en generator fungerar och sedan jämföra dom.. Det är inte så svårt egentligen det är bara lite jobbigt att plugga men jag ska inte klaga!
Snart är det sommar lov och jag längtar så fruktansvärt mycket! Skoldagen har varit väldigt bra faktiskt, den började med matte och slutade med bild (därimellan engelska och solande utomhus!) Jag blir så glad av det här fina vädret det är konstigt faktiskt hur glad man kan bli av lite solsken:)
Idag efter skolan så följde cicci med mig hem och vi hade liten "picknick" haha, sen skulle cecilia till träningen som jag inte skulle gå på för att jag fortfarande inte är helt frisk.
När jag gick med cicci till bussen idag så hände något otroligt roligt, bussen kom och tosca (min hund) började kuta  och sprang på bussen och cicci sprang efter både för att hämta tosca och hinna med bussen och jag stog kvar och höll på att garva ihjäl! Men cicci fick tag på korven som hade sprungit på bussen och fick släppa av henne vid bakdörren, och där stog jag och höll på att dö av skratt! Tosca kan verkligen få en på bra humör.

jag hittade denna sak i sushies blogg
saker som gör mig lycklig i vardagslivet:

1. MUSIK
2. vänner och hundarna
3. När jag hinner med bussen eller tunnelbanan
4. sötsaker speciellt godis
5. fint väder
6. pengar
7.när det går bra i skolan
8. när jag kommer hem och vet att jag inte behöver göra någonting
9.när man har tappat loggboken/skåpnyckeln och den finns i receptionen (som susanna)
10.när man har en rolig vecka framför sig

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0