Shopping

Halå! Sitter här framför datorn med en sönderhostad röst, som med ett plus i kanten även låter förjävlig. Ush. Jag hatar att ha ont i halsen och det blir ju inte bättre när det låter som om man är i målbrottet?

Idag skulle jag egentligen ha varit med Julia & Hanna, men eftersom jag mår som jag gör, och låter som jag gör kändes det inte som den absoluta bästa iden. Så det vart tyvärr inte så! Min bror fyller 19 på måndag så jag behövde en present till honom, mamma pappa och elli skulle till Sickla så jag följde med dom, och jag har fösööökt att vara så tyst som möjligt, (vill helst inte öppna munnen) eftersom det kanske skulle bli bättre då, men jag har fortfarande väldigt ont! :/ Justde! Igår kväll tog jag hostmedicin, och FYFAN jag rekomenderar inte det! Det smakade riktigt jävla äckligt, och jag märkte inte ens någon skillnad? ALDRIG MER, kan jag säga. Ialf, så hittade jag lite saker i Sickla!

      

1. Hallonfärgat linne- Gina Tricot
2. Vit Blus- Gina Tricot
3. Mascara (Max Factor)- HM
4. Sunsilk Perfect Hold- Åhlens
5. Armband- HM
6. Rosa BH- HM

Nu är det middags-dax!
Puss /Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0