Skoltrött(!)

Suck. Suck. Suck.

Jag kan inte komma igång med pluggandet, det går inte. Matten fattar jag inte ett piss av, engelskan- ja, det går bara inte, sv- pallar inte inte+behöver hjälp och spanska har precis gjort. Jag kan alltid jobba spanska eller svenska, mest spanska.. men det behöver jag inte, för där ligger jag där jag ska ligga, medans i matten och engelskan är jag fruktansvärt efter. ÅÅH. Jag blir så trööööttt. Vill bara att klockan ska slå om till 20.00 så att man kan få åka och ha lite roligt på planen, och slippa den här sketen.

Allt jag vill säga med det här meningslösa inlägget är:
image128
J.A.G   Ä.R  S.K.O.L.T.R.Ö.T.T

Nu vill jag gå in och kika på några kläder på hm. Vill jag det, så gör jag ju självklart det.- Även om jag har hundramiljontals saker i skolan att göra. bläääää. /Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0