Solbränd+Bakom stängda dörrar

Jag låg och solade från kvart i 3 till kvart över 4. Jag råkade visst somna, och vaknade inte försen nicke kom och väckte mig.. Då hade jag hamnat i skuggan och det var svinkallt. Så jag skyndade mig in och drog på mig alla möjliga kläder, och värmade mig lite. Sedan gick jag ut igen, haha- till solen då ofc. För en halvtimma sedan märkte jag att min mage är knallröd? Samt mina ben... Ganska konstigt, för jag trodde inte att solen tog så bra nu lixom, april och på eftermiddagen (?). Självklart bra, eftersom att man kanske kan få liiiite färg, men jag kan inte sluta tycka att det är konstigt. Det ser ut som om jag legat på en strand den 3 Juli- hela dagen!


Jag skulle precis lägga mig och läsa ur "Allt för min syster" när jag kom att tänka på at Elli har massvis av bra böcker i sitt rum, (-bara hemska...) så jag tog mig en titt och hittade ett par jag valde mellan, tillslut blev det ialf "Bakom stängda dörrar" som verkar riktigt hemsk, men samtidigt bra. Allt för min syster verkar ju också bra, men den kändes så seg så jag tror jag försöker mig på den boken senare, när jag inte har panik för att jag ska läsa klart boken på 6 fjuttiga dagar. Så NU ska jag antingen sätta mig ute eller i min sköna säng och läsa ett par kapitell. Hej så länge. /CEEEEC

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0