Solig Fredag!

GUD VA JAG ÄLSKAR DET HÄR VÄDRET!

Idag har skoldagen varit ganska lung och skön, har inte gjort så mycket förutom varit på bilden & haft no-labb. Efter skolan tog ami och bussen till centrum, och sedan gick vi till simhallen där amis cykel stod. Sedan satte jag mig på min väska på pakethållaren och ami skjutsade mig heeeela vägen till henne. Vi hade världens fart i en backe, så att ami inte hann svänga, och VIPS låg vi i en buske. Jag själv fick en gren rakt in i benet, men som tur var så vart det en stor sten bakom mig som jag lutade mig på. Jag vet. Jag hade ju kunnat slå i huvet eller något i stenen men det gjorde jag som tur inte :) Sedan garvade vi ett bra tag! Nu har vi varit ute med vovvsen, vi sprang och lekte med dom på ängen, så sjukt härligt med solen och allt. (Bilder kommer nog senare av ami eller mig)

Snart ska vi åka till Friskis & Svettis och träna. Där ska vi möta upp Julia och Susanna också! :)
Nu måste vi äta. PUSSPUSS


OJ NU TAPPA AMI SIN BIKINI I TOAN. HAHAHAHAHAHAHAAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0