tjollahopp!

Jag vet att jag inte har varit så aktiv med bloggandet, dom senaste dagarna men jag har varken haft tid eller orkat.
Kan berätte lite kort om min helg :)
Fredag: Jag åkte och mötte alice vi köpte coola, munkar och marylands cookies sen åkte vi hem till alice och solade och pratade om allt mellan himmel och jorld. Vid sex tiden så gick jag hem åt middag kollade på tv och sov haha!
Lördag: Vaknade klockan sju av småsyskonen sedan fixade jag i ordning mig och mötte alice vid elva, vi åkte in till slussen och hjälpte till på anders utställning stog tre timmar utom hus, jag hade väldigt ont i benen och frös som fan efter dom timmarna! Sedan skulle alice och jag gå på nio bion men det fanns ingen brafilm så vi gick till pizza hut och tjockade oss jag åt världens godaste banana split som efterrätt :) sedan gick vi hem till Anders och sov där.
Söndag: VI gick upp vid tio köpte frallor, munkar och croassanger, (hur det nu stavas) och varm choklad som vi åt på färjan till skansen, jag kollad på alice cirkus uppvisning och sedan åkte jag med henne hem och nu har jag precis kommit hem från alice :) ska kolla på film med mamma nu puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0