Torsdag

Idag efter skolan följde jag med amelie till Tungelsta för att hon skulle ta moppekort, (köra upp). Det gick väl bra, tycker jag,- förutom att stackarn ramlade... :( Jag kom hem vi 7 och när jag kom hem hade min lille kanin tappat en klo (?), så jag fick hjälpa till lite med det.. Nu sitter jag här med Fysikboken uppe vid näsan och läser om Seriekoppling och Parallellkoppling. Ska nämligen göra en labbrapport, som skulle vara inne förra veckan, så jag har lite brottom! Måste dock äta lite innan, har knappt ätit något på hela dagen, en macka till frukost, 2 till lunch och som tur va hann ami och jag stanna på donken där vi köpte en glass, så ja.. jag är hungrig.

Loooove/ cicci

image102
Lindsay Lohan

Kommentarer
Postat av: Julia

HALLLÅÅ, GICK DET BRA MED HENNE?

2008-04-24 @ 20:56:29
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0