Torsdagens outfit

kom hem från skolan för en timma sedan. Provet gick sådär, kunde faktiskt allt innan men sen glömde jag som vanligt bort allting när jag väl satt där. okej. inte allt, men dom två sista. Jag chansade hej villt på dom, och man kan ju alltid hoppas att det var rätt ialf. Hahah inte för att jag tror det!

Jag har gått runt hela dagen idag och förskt komma på vad det var jag skulle göra efter skolan. Det enda jag kunde komma ihåg var att jag skulle åka någonstans med mamma. Och NU har jag det. Vi ska åka och lämna tillbaka några böcker och så ska jag även låna någon ny till mitt svenska steg.

Dages outfiiiiiiiiiiiit:
image46 image47
Blommig klänning från gina & stumpbyxor från HM.

PussPuss/ cecilia

FÖRESTEN ÄLSKAR VÄDRET!

Kommentarer
Postat av: ami

fint hjärtat :)

2008-04-17 @ 15:57:31
URL: http://amicec.blogg.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0