urdålig bloggare!

Jag vet att jag är en urdålig bloggare men jag har faktiskt en ursäkt! Jag har varit hos min pappa där jag inte har tillgång till internet och därför har det int eblivit någon bloggning ;) men nu är jag igång igen!
Jag kan ju börja med att säga att jag är förkyld och att jag har riktigtont i halsen, men det går väl över om ett tag förhoppningsvis har haft den här förkylningen sen i lördags! Tråkigt nog blir jag alltid förkyld.
Jag är ledig idag och det är riktigt skönt, men helt ledig blir jag inte för jag måste plugga med min tidning som jag ska redovisa imorgon..  men det ska nog gå bra :) 

Visst är det fint väder ute nu? fast det är lite konstigt för att imorrse klockan sju (kan ju undra vad jag gjorde uppe så tidigt när jag var ledig, men jag skulle åka med bil med pappa till mamma och då var jag tvungen att gå upp så tidigt) så var det väldigt dimmigt, sen blev det sol sen regnade de samtidigt som det var sol och nu är det sol:)
nu måste jag plugga puss / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0