7 aug

Godmorgon allesammans. Hoppas att ni har sovit gott! Det har väl jag gjort kan man väl säga... Det var(/är) dock iskallt i mitt rum så jag har vaknat och frysit jättemycket ett par gånger, men men, det är ju höst nu så det är väl bara att bli van? haha! Jag brukar ALDRIG komma ihåg mina drömmar när jag vaknar på morgonen, men idag gjorde jag faktiskt det. Jag drömde att jag vaknade på morgonen, så var det helt vitt ute, 3 dm snö! Jag typ "MEN VAFAN DET ÄR JU BARA AUGUSTI" "SNART KOMMER DET VARA SNÖ ÅRET RUNT!!!!!!!" Ja, jag var alltså skitarg. Sedan när jag vaknade upp morgonen efter så var all snö borta, solen sken, och det var 29 grader i skuggan. Så då låg jag och solade hela dagen. Höhö.

Nej nu mina vänner ska jag gå och äta frukost!
Adjökens
Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0