aj aj aj

Hej på er! Vet ni vad jag gör? Jag pluggar! Fortfarande! Har hållt på med alla förbaskade hemstudiedagsuppgifter hela dagen, började vid 12 och jag håller fortfarande på. Det går segt alltså. Men snart är jag klar så då kan jag jobba med stegen imorgon, det är riktigt nödvändningt vettni. Annars då? Jag är trött, trött och ännu tröttare. Vill bara sooova. Och föresten så fick jag något bett igår när jag gick från träningen. Mamma tror att det var en geting, för ibland känner man tydligen inte när de sticker (???). Jag kände nämligen inte ett piss. Men när jag kom hem igår så hade jag som ett myggbett på armen som kliade jättemycket, och imorse när jag vaknade så var hela min arm uppsvullnad. Typ. Okej, kanske inte, men jag har som en stooor bula som är kanske 6-7 cm lång. Det gör riktigt ont... Men det kommer gå över enligt min kära mor.



Nu är det back to work. Ska bli klar hade jag tänkt. Pussar på er! /C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va duktig du är! ;)

2008-08-28 @ 21:27:00
Postat av: Anonym

Gud va duktig du är! ;)

2008-08-28 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0