Always Smile

Tjollahopp! Jag kom precis ut ur duschen, vad gör ni? Har varit å tränat som Amelie precis berättat, och jag håller fullständigt med henne, -det gick otroligt dåligt med exakt allting. Den här dagen har sugit. Allt har gått åt helvette! Men men, sådan dagar har alla antar jag... Imorgon och på fredag har jag hemstudiedag, riktigt skönt! Det blir dock en jävla massa plugg, men det är ju så mycket skönare att sitta hemma och plugga än i skolan. Ska även ha utvecklingssamtal imorgon tiiidigt på morgonen, så jag måste tyvärr gå upp den vanliga tiden trors att jag är "ledig". Fast det är ju ett bra sätt att komma upp på, så att när man sedan kommer hem kan börja med plugget direkt. Men nu ska jag slå en pling till Julia. Pusspusspuss /C


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ingen orsak sötaste!



kramar

2008-08-27 @ 20:46:42
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0