Autumn

Ligger i min säng just nu och tittar runt lite på kläder. Höst höst höst. En väldigt rolig årstid att shoppa på. Kanske är de den bästa shopping-årstiden? Njaa, våren ligger nog snäppet högre. I alla fall. Jag hamnade på Gina och såg då en massa fina saker jag genast blev inresserad av. Det var ett tag sedan jag var inne där (det var ett BRA tag sedan jag shoppade överhuvudtaget) så jag har väl missat lite kan man väl säga. Det var i alla fall bla ett par mysiga stickade koftor som inte vore helt fel, en asball kjol och en sötsöt kavaj (inte riktigt min stil, men man kan ju alltid testa & se hur den sitter). Jag måste ta mig til en gina tricot snart, dvs.

ASOS Zip Detail Flood Length Skinny
Bild från Asos



Men nu ska jag sova. Blev lite förvånad nyss när jag såg att klockan redan slagit halv 3! Men men. Mitt sommarlov är fortfarande i fullgång så vad gör det egentligen? Hoppas ni har haft en bra 08-08-08-dag. Godnattt! /C

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha, okej då vet jag, men vilket märke har du? kram :)

2008-08-09 @ 09:50:41
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Karin

snyggt!

2008-08-09 @ 10:56:25
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0