Dagen

Shit. Är hemma igen. Dagen har varit bra, med både stekande sol och ösande regn. Vi köpte med oss picknik och satte oss på gräset och åt tillsammans med getingarna. Mysigt. Sedan låg vi och läste skvallerblaskor i solen. Mysigt även det. Saris hade med sig sin systemkamera så det blev mycket fotogaferande. Vi låg och hade det allmänt bra i solen tills de grå molnen började komma. Det åskade mycket, och VIPPS 3 sikunder senare öste regnet ner. Och inte var det vanliga regndroppar, nej nej, det var ENORMA regndroppar. Det gjorde ont att få dem piskande mot huvudet och det tog inte lång tid innan det man var dygnsur. Vi hade dock väldigt tur att Saras föräldrar+hund också var i slottsparken. Vi hade annars tänkt ta en promenad hem, och det är en bra bit att gå kan jag lova. I alla fall. Vi trängdes oss in i den lilla bilen, genomblöta och med en söt blöt hund i våra knän. Där satt vi i alla fall och åt bullar hela vägen hem. Nu har jag bytt om till torra kläder och funderar starkt på att ta en dusch. Jag känner mig ganska ofräsch.


Det kommer i alla fall komma in massor av fina bilder från dagen lite senare. Håll utskick kära läsare! Puss!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0