Det dåliga för med sig något bra.

Skeppohojj! Idag är det söndag och det är inte vilken söndag som helst utan det är min bästaväns födelsedag och min sista dag på sommarlovet! Usch det är verkligen hemskt att den här sommaren är slut men jag kan verkligen säga utan att tveka att det här har varit den bästa sommaren någonsin! Jag har tränat idag det gick inte bra jag var död efter fem minuter måste ut och springa i veckan nu för att förbättra min kondition. Nu ska jag snart åka hem till mitt sjuka födelsedagsbar för att fira henne lite! Puss.


Grattis älskling!

/A


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Åh jag saknar dig med hjärtat! Men imorrn ses vi alla igen :)

2008-08-24 @ 18:34:22
Postat av: Sara

Svar: Åh saknar dig med hjärtat! Men imorrn ses vi alla igen :) (glömde skriva i min bloggadress, hehe^^)

2008-08-24 @ 18:35:08
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0