Enorm kärlek är ordet!

Kom hem från tandläkaren nu det gick bra, var livrädd haha så jag tvingade med min mormor dit.
Om en kvart så är det dags för barnvakt det ska bli ganska kul för jag ska nämligen vara det till mina söta syskon som jag inte träffat på väldigt lång tid! Idag när jag gick hem från centrum så kände jag mig deprimerad jag vet inte riktigt varför men jag skulle tro att det är för att skolan börjar på måndag.. Men till saken så kom iallafall so do you när jag hade blandat spår på ipoden och vips så var jag glad, eller inte glad det går inte att beskriva haha jag skuttade hem och var lycklig glad ledsen ja allt på en gång jag ville bara explodera haha!

Herregud vad jag saknar karlskoga, eller putteiparken det gör ont i mig verkligen ont.
Men tanken på att åka dit nästa sommar får det att släppa lite iallafall. Lovisa jag vet att David är din men jag saknar honom väldigt mycket.
/A


Kommentarer
Postat av: s

åhh, precis sådär kan jag känna ibland..!

Roses are red and violets are blue - they both look pretty good baby girl but then so do you <3

2008-08-22 @ 15:41:12
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: L.

ååh, saknar det också otroligt mycket! och jag saknar MIN david, haha xD och joel (na-na-na-na-na-na) :D

2008-08-22 @ 22:27:10
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0