F & S??

Dagarna går så jäkla fort nu! Det känns som om jag nyss vaknade, men klockan är redan fem! Idag har jag i alla fall pluggat matte+spanska och tittat på OS, ungefär. Inget mer med det. Resten av gänget (nu pratar jag om familjen) drog iväg för att handla, men eftersom jag inte kan ha varken stumpor eller skor på min fot så blev jag tvungen att stanna hemma. Suck. Fast jag älskar å andra sidan att vara själv, men jag åker hellre iväg och shoppar, of course. Jag satt och funderade lite förut på Friskis & Svettis. Jag tränade ju där förra terminen, så nu försöker jag bestäma mig om jag ska fortsätta eller icke... Det känns lixom som om jag inte kommer att ha så mycket tid till det. Jag måste ju verkligen satsa allt på skolan de här året, kommer typ behöva plugga varje dag.............! Men ändå, träning är ju viktigt också. Fast jag har i för sig bandyträning 2ggr/veckan, så det kanske får räcka? Njaaaaa, jag ska nog fundera lite mer på det, heeeehe. Jahapp. Nu har jag absolut ingenting att göra. nooothing. Jag ska nog titta lite på OS igen, det är rätt så skojj! Haha. Pussar pussar pussar /C


Kommentarer
Postat av: Josefine Lundqvist

Lika söt som alltid hjärtat! :) <3

2008-08-22 @ 16:59:55
URL: http://jlundqvist.blogg.se/
Postat av: s

åh, våran friskisträning! det var rejält mysigt, jag tycker absolut att vi ska fortsätta :D fast du har rätt.. jag kommer plugga som en gnu jag med.. vi får se! puss<3

2008-08-22 @ 19:29:15
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: Emma

du är så söt!

2008-08-23 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0