God förmiddag!

Gårdagen var en väldigt konstig dag den gick i vågor, den var väldigt bra men den hade sina nackdelar!
Jag hann göra väldigt mycket först åkte jag in till stan och strövade runt där för att i panik hitta en present till min vän Alice som fyller år på söndag. Det slutade med ett fint halsband från guldfynd iallafall.
När jag kom hem från stan så kom cec hem till mig och vi gjorde lite pannkakor gott! Sen vid fem-tiden var det dags för träning jag var väldigt taggad och ville verkligen spela innebandy men det gick segt och var väldigt jobbigt men det var ändå kul. Efter träningen åkte jag hem till mig och duschade och fixade mig för att sedan åka hem till Susanna där hon och Ebba hade gjort väldigt god mat! Vi hade det väldigt mysigt, och det blev mycket skratt som vanligt!
Jag lägger in en gästoutfit på Ebba sen också som jag fotade igår, väldigt fin:)

Kom hem från Susanna för en dryg timme sen väntar på att min mormor ska komma hon ska nämligen leka med mig idag och sedan blir det pyjamasparty haha! Nej nu ska jag dammsuga ha en bra dag!


PS. Susanna och Ebba ni är underbara.
/A

Kommentarer
Postat av: s&e

nej du är underbar! <3<3<3

2008-08-21 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0