hejochhå skitskola



Hej hörrni! Just nu är jag så otroligt mätt att det känns som om jag spricker vilken sekund som helst... Hö-hö. Kan inte sluta tänka på att det är skolan imorgon. Det känns verkligen förjävligt. Ingenting kommer vara sig likt, det vet jag. Min bästavän som jag alltid är med in school kommer inte finnas där, jag kommer inte kunna ringa henne varje morgon och höra vart hon är och ifall hon kan komma och möta mig. Och jag har inte förstått det själv än? Jag glömmer hela tiden bort att hon har slutat, och kommer på mig själv stupikvarten när jag tänker på att det är skola och "allt kommer bli bra eftersom att min julia är där". Men nej. Så kommer det inte bli. Ingenting kommer att vara sig likt och ingenting kommer att vara bra. Ingenting. Fyfan. Nej nu vill jag sova, bara krypa ner under täcket och vakna upp igen om 10 månader. Nästa sommarlov. Appropå sommarlov så kan jag berätta att det här sommarlovet har sugit. Förutom Grekland of course. De slår allt. Men utan grekland denna sommar hade jag nog krypit ner under täcket för länge sedan. Heehe! Hoppas ni mår bra. Puss/C




 


Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas allt löser sig trots allt sötnos!



svar: tack för omtanken, kramar.

2008-08-24 @ 20:22:46
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Sara

Men gumman, nej nu får du sluta! Du har ju för sjuttsingen mig :) Okej?! Sluta deppa och tänk positivt. Okej skolan är skit, det håller jag med dig om, men du har mig och alla andra. Du är inte direkt ensam, and we can do this together. Okej :)?! Så sov så gott nu så ses vi imorrn hjärtat, puss älskar dig<3

2008-08-24 @ 21:54:52
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: ronja

Kika gärna in i bloggen och lämna en komentar.

Kram

2008-08-24 @ 22:04:12
URL: http://ronjayilmaz.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh vad jobbigt :( Min bv slutade också en gång, det va inte kul!

2008-08-24 @ 22:57:24
URL: http://sandrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0