home sweet home

                                              

Som sagt så är jag också hemma från innebandy lägret och gotland! Det känns skönt att vara hemma nu och veta att jag ska vara hemma ett bra tag nu. Jag hade väldigt kul på lägret, eller om man nu kallar två dagars träning för läger?
Har väldigt ont i kroppen som cecilia skrev att hon också hade i inlägget innan, men det känns bra att ha träningsvärk för det är liksom ett bevis på att jag har kämpat och att jag är tillbaka från det här lata sommarlovs - inte göra någonting stadiet! 
Nu börjar dagarna se ut som dom gjorde förut, hsten är påväg träningarna börjar igen och ett nytt skolår väntar!
Men jag har en vecka kvar på mig och jag tänker verkligen njuta!! Nu ska jag lägga mig och kolla på en film är helt slut efter dom här dagarna. kiss  /A

Bilden är på mig och Susanna från festivalen, ett gott skratt förlänger livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0