Hur?



Den här söta klänningen/tunikan hittade jag i min garderob idag. Köpte den på Indiska i vintras tror jag bestämt. Har knappt använt den någonting, och det slog mig just, "varför inte?" den är ju faktiskt riktigt fin. Det är lite synd dock att den är sådär halvlång, för lång för att ha som t-shirt till jeans, och för kort för att ha som klänning barbent. Man måste lixom dra ner den hela tiden för att den ska täcka rumpan (och ändå åker den upp direkt igen, haha). Så hur ska jag göra? Någon som har något tips på hur jag kan använda och matcha min nyfunna klänning? Om man nu ska kalla det klänning....


Jag ska i alla fall hoppa i säng nu. Tror faktiskt att jag inte gått och lagt mig före tolvslaget någon gång under hela sommaren. Men nu så. Är sjukligttrött och har inte ett piss att göra. Så nu ska jag sova, sova, sova, i säkert 10-11 timmar. Min skönhetssömn kommer jag också få på köpet, haha! Godnatt på er.


Cecilia

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet! Strumpbyxor med tjockare kvalitét, då blir det en perfa höstklänning, då blir det lixom något mellan klänning och top! :D LOVE YOUUUUU

2008-08-02 @ 01:01:50
URL: http://hochj.blogg.se/
Postat av: angelica

aa eller shorts? :D

2008-08-02 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0