Jtmd

Halooo! Sitter i mitt rum nu och tråkar. Det är kooooolsvart och jag ser knappt tangenterna. Men skills som man har kan man skriva i alla fall, haha! Nej men i alla fall så har jag precis tittat klart på John tucker must die, (låt oss kalla den jtmd, så otroligt jobbigt att skriva heeela namnet). Den filmen är så skön, haha. Jag kan rekomendera den starkt, för alla som inte sett den! Jaja. Det spöregnar ute och för en stund sedan åskade och blixtrade det. Regn och åska är okej, eller det rätta ordet är mer "mysigt", men blixtrar, njaaa, de är scary. Haha! Hade i alla fall tänkt att kasta mig framför tvn nu och se på oth......eller greys...eller kanske någon annan film? ÅH. jag hatar att ha flera altenativ. Ibland.




Kramkram.

Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0