Kalas firande + pluggande

Hej bloggen!
Gårdagen blev väldigt lyckad, kom hem med ett par svarta chinos från Monki och ett par fina örhänge från H&M.
Vid sju så åkte vi till Brevik där vi skulle fira Kalles mamma och min mamma. Vi åt kräftor och hade det jätte trevligt!
Jag Alice, Kalle och Olle spelade gituar hero och cyklade runt lite :)

Skulle egentligen träna idag men det blev ändrade planer, min mormor skulle komma hem till oss för att fira min mammas födelsedag (är väldigt trött på att fira henne nu efter tre dagar haha..) så jag fick skippa den nu har vi precis fikat och jag har som vanligt ätit för mycket så jag mår riktigt illa! Ikväll ska jag och min kära familj troligtvis åka till heron city för att kolla på Mamma Mia (igen) måste passa på innan den slutar på bio, gud den är så himla bra.

Nu ska jag plugga, måste göra klart en sak som jag har kvar från hemstudiedags uppgiften.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0