Livet på Saltkråkan

Helå! Trist väder idag. Har inga som helst planer inför dagen så jag tror att det blir en såkallad inne-sitta-och-titta-på-film hela dagen lång. Ganska skönt det också. Jag sov 9½ timma inatt, så jag är ganska utvilad. Blev ganska störd dock av en jävla fluga. Ja, en fluga! Det var nån envis jävlel som gick på mitt ansikte hela tiden, speciellt på mina läppar. Jag förstår inte nu hur jag kunde ha vaknat av det, jag brukar ju sova jättedjupt, men nu, nu vaknade jag hela tiden, säkert var 5e minut! Riktigt irriterande... Jag har även en massa bett jag fick igår, som kliar som i heeelvette. ååååhhh!

Nu sitter jag i soffan och tittar på Scrubs. Innan det tittade jag på Saltkråkan. Så mysigt. Jag älskar saltkråkan.





Hörs. /C

Kommentarer
Postat av: angelica

cicci jag är hemma :D vi kan träffas nån dag?

2008-08-02 @ 11:42:08
Postat av: Cecilia

angelica: Ja! såklart :) Nästa vecka? ;D Puss <3

2008-08-02 @ 12:24:05
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Frida

SAltkråkan är nostalgi!

2008-08-02 @ 17:22:22
URL: http://friidaf.blogg.se/
Postat av: angelicac

aa visst eller imorgon? :D eller nått..

2008-08-02 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0