Loreáls ture match mineralfoundation

Ben & Jerrysen smakade fantastiskt gott, såklart. Nu gör jag inte så mycket. Väntar på att sex & the city ska börja...

Tänkte föresten tipsa er om en sminkprodukt, nämligen Loreáls mineral foundation/puder. Det är sååå bra! Ganska dyrt dock, (närmare 200 riksdaler) men det räcker länge och man får dessutom med en borste av gethår (låter ganska hemskt kan jag tycka...men) som också är megabra! Så jag tycker lätt att de är värt varenda öre. Köp köp köp!





Tjing! /C

Kommentarer
Postat av: Lenie

har faktist tittat på den där flera gången men inte slagit till då jag inte hört någon som testat den! men nu är det alltså kanske dax då!

2008-08-20 @ 00:17:13
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0