Måndag- nu fan!

Hejhopp! Idag vaknade jag ovanligt tidigt. Närmare sagt 09:08. Jag kan inte förstå varför... Igår var jag helt slut efter all träning i helgen och gick och lade mig vid 1. Ändå vaknar jag 9? Utan att någon väckte mig eller så... Jaja. Vad gör det egentligen? Dagen blir längre, och även den sista veckan på sommarlovet, haha! Snart ska jag plugga. Oj, sådär har jag varken sagt eller skrivit på länge, känns ganska ovant. Haha! Men det är lika bra att sätta igång, för annars kommer jag bara få det skitstressigt under hela 9an (vilket jag ändå kommer få...), och jag kommer aldrig nå upp de stegen jag ska. Så whatefuck. Nu ska jag va/bli pluggis. Ha!


En dag i skolan, för ett år sedan nu. Ser ganska chill ut eller vad säger ni? haha! 


hejdå sötnosar. /C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med pluggandet (;

2008-08-18 @ 12:24:10
Postat av: Helena

jag kommer inte in på kunskapsporten, gör du det?

2008-08-18 @ 14:33:55
URL: http://redpurse.blogg.se/
Postat av: Helena

aha okej fan vad dum jag är, nu kom jag in :D

2008-08-18 @ 14:53:46
URL: http://redpurse.blogg.se/
Postat av: Julia bästis

Åh, Bibblan och 8:5 for life!

2008-08-18 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0