MAT.

Är så väldigt övermätt just nu. Visst, det var säkert två timmar sedan jag åt middag men jag åt så pass mycket, plus all mat Sara och jag proppade i oss, så det kanske inte spelar så stor roll. Middagen var lite annorlunda idag. Jag åt ensam med mamma och pappa. Det har inte hänt på, jag vet inte hur länge. Både storebror och storesyster är och gör stan osäker. Ähh, okej, kanske inte. Men vem vet? Egentligen vet jag inte ens om syster är i stan? Jaja. Skitsamma. Hemma är dem i alla fall icke.


Gott? Ja!
 


Jag kan säga att jag skäms över hur många bullar jag har ätit idag. Alldeles för många kan jag säga er. Men vem kan mostå "Gifflar"s bullar och ännu bättre, mammas nygräddade bullar? Nej du. Inte många.





TVn väntar. Tjingeling.
Cecilia

Kommentarer
Postat av: elli

hahah va bara hemma hos emi och hade chillkväll med grabsen ;)

2008-08-01 @ 23:48:01
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Lina

ååh va gott det ser ut!!! Nu blev jag genast väldigt hungrig

2008-08-02 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0