Mean girl's

Godkvällens! Såg ni Mean girl's som gick på 4an? Det gjorde jag. Jag älskar Lindsay Lohan. Ja, som skådis alltså. Jag vet egentligen inte varför, men så gott som alla (om jag tänker efter lite...det måste nästan vara alla?) filmer jag har sett med henne är megabra... Nu sitter jag här igen med ögonen halvt stängda. Är så fruktansvärt trött. Borde sova... Angelica ringde föresten för någon minut sedan och påminde mig bla. om att satc börjar om 45 min (nu 30), men jag undrar om jag verkligen orkar hålla mig vaken så länge? Haha! Det tror jag faktiskt inte. Så jag skippar nog det och kryper till sängs redan nu. Jag trodde det skulle vara jättesvårt, nästintill omöjligt för mig att komma i säng vid 11 varje dag, men det känns ju nästan töntigt enkelt. Men jag har börjat se på det hela från en anna vinkel -är jag trött och inte har ett piss att göra, Varför inte sova?, förut var det mer - Jag är trött, men klockan är bara halv 11, så jag kan ju sitta och klicka runt på internet en timma till, den är ju lixom bara halv 11! Haha. Förstår ni?

Så nu mina vänner ska jag sova. Godnatt! /cec


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0