musiken i mitt liv

Jag är hemma från karlskoga, kan ju börja med att säga att jag hade så sjukt kul. Det har varit några av dom bästa dagarna i mitt liv! Jag har alltid undrat hur musiken kan påverka en människa så mycket? Det är ju trots allt musiken som har gjort dom här dagarna så jäkla bra, och såklart Susanna och Lovisa! Det var hemskt att åka därifrån igår att vara tvungen att säga hej då till människorna som vi lärt känna och platsen som  fick en att släppa allt och bara njuta av allt som fanns där. Tårar rann, skratt ekade och läpparna spräcktes av leendet. Bassisten i tiom räisänen fick mitt hjärta att stanna direkt när han gick in på scenen fan han var så jäkla snygg, men det är inte sista gången jag ser honom nej nej jag kommer se dom så många gånger till det är något som är säkert. Lägger in bild på honom sen nör jag har lagt över bilderna från mobilen till datan. Nu ska jag äta lunch, ha det så bra.

Puss



Hoffmaestro - So do you (Slimi jimi bubby boy)
Dom var också där och spelade.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0