Nattbad

Kom precis upp från ett bad. Ett nattbad kanske man kan kalla det. Skönt. Och inte nog med att jag badade, jag gjorde hela köret. Ja ni vet, skrubba/peelade hela kroppen, rakade benen, hade inpackning, noppade ögonbrynen och jag smörjde även in mig med BUS. Det var ett tag sedan jag gjorde det.. Senast var väl kanske i april maj något? I alla fall. Jag kommer självklart ihåg att de lutkade väldigt illa, men att det skulle stinka sååå mycket hade jag glömt bort totalt. Fy tusan! Men som tur är funkar det i alla fall. Här har ni ett bevis:


Ser ni randen vid handleden, alltså mellan armen och handen? Ha ha ha! omg.... och btw det som jag pussar sönder är min lille hamster, han ser ganska....mos ut?

Föresten! Min hårfärg var väldigt fin där, undra om det är orginalet? Bilden är från april 2007, dvs snart 1½ år sedan. hmm....jag har faktiskt ingenaning. Det kan vara mitt riktiga, men det kan även vara efter att jag färgat en gång.... Jaja. Fint var det i alla fall!




Nu ska jag knoppa, ja, sova alltså. Mamma brukade säga knoppa när vi var mindra ifall ni undrar. Imorgon är planerna att träffa amelie och även träna. En rolig dag helt enkelt! Sweet dreams, sleep tight. /cec


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mys! :)

2008-08-20 @ 10:47:04
Postat av: amanda

finbild

2008-08-20 @ 17:43:10
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken fin blogg, Ha en bra dag! SKOJA, Shit vad annorlunda du såg ut! Alltid lika söt såklart, jag saknar dig som attans bästis <3 Älskar dig.

2008-08-21 @ 00:00:42
Postat av: Cecilia

Juli: Hahaha! Tack gumman. Jag saknar dig också, vi måste ses snart! Älskar dig bästavän

2008-08-21 @ 11:53:02
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0