Ny design





Nå? Vad tycker ni? Vilken är finast?
Jag tycker utan tvekan den nya. Var så ruskigt trött på den andra, så det känns bra nu med lite nytt och fräsht! Hoppas nu bara att Amelie är med på det. Annars får jag väl byta tillbaka till den gamla, haha! Nej men det tror jag inte behövs. Jag vet att hon också var trött på den gamla så det är väl bara att hålla tummarna på att hon tycker om den nya också.

Jag har i alla fall suttit och fixat med headern och allt annat så gott som hela kvällen. Jobbigt, men det är absolut värt det.


Pussar! /Cecilia


Kommentarer
Postat av: sandra & frida

hej, skitsnygg header! skulle du kunna hjälpa oss att ladda upp en header på våran blogg! (vi har just startat den och df behöver vi lite hjälp) svara här i kommentarsfältet! hade varit snällt :)

2008-08-08 @ 11:38:22
Postat av: Cecilia

Sandra&Frida: Hejsan! Tack :)

Nej tyvärr, jag är inte särskilt bra på det, min syster hjälpte mig nämligen att lägga in headern och så. Men själv fattar jag ingenting... :P

Hoppas ni hittar någon annan som kan hjälpa er!

2008-08-08 @ 12:17:28
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: sandra & frida

jaha okej :)

2008-08-08 @ 12:59:32

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0