OC eller OTH?

Jag har alltid älskat OC. Följde serien på tvn och köpte även ett par boxar. Jag har lixom alltid tyckt att OC är den bästa tv-serien någonsin. Jag följde serien på tv tills Marissa dog. Där tog det sedan stopp på något sätt. Säsong 4 tittade jag sådär halvt på, jag tyckte nämligen att serien inte var någonting utan Marissa. Jag upptäckte sedan One tree hill. Och OJ. Oth slog OC med hästkrafter. Först ville jag inte erkänna det, jag var ju en trogen OC galning! Men ju mer jag tittade på oth insåg jag det. Jag slutade i alla fall titta på OC helt och hållet, och övergick till en oth-galning, kan man väl säga... Nu har jag inte sett ett OC avsnitt på..ja, jag vet inte hur länge. Men otroligt länge i alla fall. Men konstigt nog har jag inte saknat det ett dugg, (-ja, jag har ju haft oth) tills nu! Men jag tror att jag helt enkelt har glömt bort hur jävla fantastiskt OC var, ja för när jag märkte att oth var så mycket bättre än OC så hade jag ju just sett säsong 4 av OC, som jag tycker var ganska kass. Så nu hade jag tänkt börja titta på OC igen. Jag saknar det sketamycket och jag vill se om oth verkligen är så mycket bättre. MEN, självklart kan jag inte skita i oth helt så jag tänker helt enkelt variera lite, haha!

Nu undrar jag vad ni tycker. OC eller OTH?


The oc


One tree hill





/C


Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, gillar båda serierna skit mycket. Men... jag måste säga OTH ;)

2008-08-12 @ 01:18:02
URL: http://linnzo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

men uh vilken bra blogg du har! :D

2008-08-12 @ 03:42:35
Postat av: Angelica

Jag kan inte välja...... Jag gillar båda jätte mkt, men precis som sig så gillade jag inte OC när Marissa dog.

Nej, jag tkr nog bättre om OTH :)

2008-08-12 @ 08:23:06
Postat av: Angelica

oj, glömde att skriva bloggen^^^^ haha :)

2008-08-12 @ 08:23:54
URL: http://sosandelin.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har faktiskt bara kollat på oth en gång och det var för typ ett år sen och jag tyckte det var jättebra, men jag är en oc - galning, jag älskar oc och tycker det äger! Så jag måste välja oc, självklart :D, och faktiskt så tog inte oc slut utan marissa, jag tyckte det också först men sen så var det faktist rätt bra. :)

2008-08-12 @ 19:48:18
Postat av: läsare

OC, helt klart! :)

men OTH är också väldigt väldigt bra, dom är liksom samma typ av serie så det blir lite svårt! ;)

2008-08-14 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0