piss-väder idag igen

God morgon! Det är tråkigt väder idag också, jag vill ha riktig sommar dem här sista veckorna men det är väl för mycket begärt.. Jag och Susanna har iallafall varit väldigt aktiva idag klockan halv tio så åkte vi till min pappa i regn och blåst för att lämna min moppe sen tog vi bussen tillbaka, duktigt gjort så tidigt tycker jag! Idag åker vi till gotland hoppas verkligen inte att det kommer gunga men det lär det ju göra för att det är så fult väder.. Måste städa och packa nu!
Det lär inte bli så mycket bloggande när jag är på Gotland men Cecilia klarar det så bra själv!


Joel bassisten i Timo Räisänen min blivande man och jag.


Snyggaste mannen på denna planet.
Synd tjejer han är redan min, haha.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0