P.S. I Love You


Sitter här tårögd och kollar på P.S I Love You, oh den är jätte bra en riktigt sorglig kärleks film.
Jag rekomenderar den verkligen om man gillar amerikanska kärleksfilmer så är det här en utmärkt film haha!

Idag efter skolan så åkte jag Peo (ebbi jag skrev Peo tänkte att det kanske skulle göra dig glad haha) och Susli till stan för att kolla på höst modet. Det fanns mycket att frossa i och jag önskar verkligen att jag hade massa pengar så att jag kunde köpa allt, allt & allt! Vi (Peo + Susli) kom fram till att vi är några månader i förväg pratar redan om att det ska bli så mysigt i jul, nu när sommarlovet är över så måste vi ha något att längta till och det är verkligen julen eller strax innan när de sista klapparna ska inhandlas och man går på cafén och skakar av sig snön och går in i värmen och bara myser, det längtar vi efter! Men för att det ska bli lättare får vi ta en månad i taget och det är fortfarande augusti, känns som om det var evigheters sen det var sommarlov men med tanke på att det slutade igår så är det ganska konstigt att jag känner så..

Nu ska jag krypa till kojs, god natt sötisar!

/A



Kommentarer
Postat av: Christina

Kanske man ska ta och se den då :)

2008-08-26 @ 22:54:15
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0