Rest in peace

Hallå kära ni! Lördag idag. Betyder att det imorgon är den sista dagen på sommarlovet 2008. Dagen började väl sisådär. Min systers lille hamster dog. Redan igår anade vi det eftersom att hon var så pass gammal och man såg att hon verkligen kämpade, men hon klarade natten och dog vid halv 1 i förmiddags. Elli och jag satt då bredvid buren och såg hur hon tog sina sista andetag. Hemskt.

Annars idag har jag varit inne i city ett tag. Hade inget som helst att göra och mami och bror skulle in för att bror behövde ett par böcker till hans kurs på unvierstitet. Så jag hänkade på dem. Köpte ingenting, förutom en söt rosa liten almanacka samt en liten rosa penna. Haha! Kunde inte låta bli...  Bilder får ni sedan!



Rip Wilma. Sötnos, ha det bra i himmelen!



Adjökens /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0