Secret

Hej ni! Vad göres? Jag åt precis middag, fiskfriletter med ris. Så nu är jag mätt och belåten. Ellinorskan gör någon hemlig efterrätt just nu. Jag hör att hon vispar grädde. Så det blir nog något gott. Min syster är grym på efterrätter, hon borde typ bli kock (heter det kock om man bara gör efterrätter?!). Fast å andra sidan är hon grym på att klippa också... Jaja. Imorgon påbörjar jag min nästsista sommarlovsvecka för 2008. Ganska hemskt. Fjorton dagar. Jag ska i alla fall göra det bästa av de dagarna, det kan ni ge er tusan på. Jag ska umgås med roligt folk, shoppa, och ja, leva livet helt enkelt.



Nu öser regnet ner ute. Just nu tycker jag att det är mysigt. Det har jag inte tyckt på hela veckan, då har jag inte velat ha något annat än sol. Nu är det helt okej med regn, bara solen kan bjuda lite på sig själv imorgon! heeeeeehe.


Cecilia

Kommentarer
Postat av: Sara

hej sötnos! Ja det kan vi :) puss<3

2008-08-09 @ 20:33:23
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0