Tisdag 19 agusti 2008

Hallå! Jag vet att jag är dålig på uppdatering men jag hinner inte skriva flera inlägg om dagen helt enkelt.
Men jag kan börja med att skriva att filmen igår var grymt bra jag verkligen älskade den skulle kunna se den hur många gånger som helst. Efter filmen så gick jag och Alice och fikade på ett väldigt mysigt café kommer inte ihåg vad det heter men det var riktigt mysigt iallafall så jag hoppas jag hittar tillbaka dit!

Idag så har jag varit med Ebba och Susanna vi hade det mysigt det var väldigt länge sen som vi tre var tillsammans. Vi kollade på satc och gjorde egen pizza väldigt mysigt, och gott! Hinner inte skriva mer ska kolla på alvin och gänget som min syster har hyrt.
pussochhej /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0