Top Model

Hello bloggen,
Idag har jag haft hemstudiedag har det även imorgon, Jag har spenderat förmiddagen med Angelica vi pluggade lite gjorde halva uppgiften som fick till dom här två dagarna så jag gör resten imorgon. Resten av tiden som angelica var här spelade vi fia och jag blev fia kung, Angelica du kan få bli min betjänt om du är snäll haha.
Angelica åkte till skolan vid halv tre för att ha utvecklingssamtal så sen dess så har jag inte gjort så mycket tden arverkligenn sprungit iväg jag trodde klockan var tre nu men klockan är över fem..

Just nu sitter jag och kollar på gamla Top Model avsnitt ganska roligt faktiskt, ska snart kolla på satc har nämligen fått hem den ljuvliga sko-boxen så jag kan kolla på avsnitt när jag vill och hur mycket jag vill! Aja nu ska jag fortsätta kolla på tv.

Love . A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0