9 aug

Hallå sötnosar. Idag skiner faktiskt solen här, men tyvärr så är det stora mörkgråa moln överallt på himmelen så den lär ju försvinna. Men jag tänker i alla fall gå ut en sväng nu medans solen ändå är framme. Man måste ju passa på, right? Föresten. För bara en liten stund sedan hittade jag en fästing på mitt ben, mamma tog då bort den och samtidigt som hon gör det hittar jag en till på min arm! Ush. Nu känns det som om jag är full av fästingar! ....

En outfit:

Jag har på mig en klänning/tunika (?) från H&M, strumpbyxor från lindex, skor från skopunkten, guldarmband från H&M och övriga armband från Grekland.




Pussar! /Cec

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ingen orsak! =)



supersnygg 'klänning', nyligen köpt?



kramkram

2008-08-09 @ 12:03:07
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: aha, okej. den var jättefin.



kram!

2008-08-09 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0